cropped-fvovlogo_breed.jpgcropped-fvovlogo_breed.jpgcropped-fvovlogo_breed.jpgcropped-fvovlogo_breed.jpg
Dossiers
  • Basisvaardigheden
  • NPO
  • Oekraïne
  • COVID-19
  • FvOv
  • Arbeidsvoorwaarden
  • Medezeggenschap
  • Samenwerking
  • Contact
✕
FvOv zoekt nieuwe voorzitter
maart 1, 2023
Oriënteren op het beroep van leraar via Praktijkroute havo-Educatie
maart 3, 2023

Podcast Platform Samen Onderzoeken

De zesde aflevering van de podcast Samen Onderzoeken staat in het teken van de iXperium Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ICT PO. Hier werken negen basisscholen van schoolbesturen in de regio Arnhem en Nijmegen, HAN Pabo en het Welten Instituut (Open Universiteit) intensief samen aan de vormgeving van gepersonaliseerd leren met ICT in het primair onderwijs.

Op deze scholen ontwerpen en onderzoeken multidisciplinaire iXperium designteams integrale interventies voor gepersonaliseerd leren met ICT. Wat is de meerwaarde van deze werkwijze en wat zijn de opbrengsten voor scholen?

Je vindt andere interessante podcasts en video’s op de website van het Platform Samen Onderzoeken.

deel

Related posts

september 21, 2023

Doorstroom nieuwkomersleerlingen


Lees meer
september 21, 2023

Impuls open leermateriaal


Lees meer
september 21, 2023

Ziekteverzuimcijfers 2022 voortgezet onderwijs 


Lees meer

FvOv
Jouw belang, ons werk.
Heb je een vraag over arbeidsvoorwaarden of medezeggenschap, neem contact met ons op.

Actuele dossiers
NPO
Oekraïne
Basisvaardigheden

Uitgelicht

  • Centrale examens 2024: tweede tijdvak van vier naar zes dagen
  • Twee nieuwe cao’s voor po en vo, 10% loonsverhoging!
  • Beroepsbeeld Leraar on Tour zoekt ontmoetingen met leraren en docenten
  • Landelijk Congres SLO ‘Actualisatie Kerndoelen’
  • Veldpartijen onderwijs: samen aan het werk voor medezeggenschap

Vakverenigingen

BiOND | BO | KVLO |  LBBO | Levende talen | NVLF | NVO | NVON | NVOP | NVORWO | NVvW | VLS | VONKC

Alle berichten

© 2023 FvOv
    Dossiers
    • Basisvaardigheden
    • NPO
    • Oekraïne
    • COVID-19