cropped-fvovlogo_breed.jpgcropped-fvovlogo_breed.jpgcropped-fvovlogo_breed.jpgcropped-fvovlogo_breed.jpg
Dossiers
  • Basisvaardigheden
  • NPO
  • Oekraïne
  • COVID-19
  • FvOv
  • Arbeidsvoorwaarden
  • Medezeggenschap
  • Samenwerking
  • Contact
✕
Beoordeling leerresultaten primair onderwijs schooljaar 2022/2023
Anti-pestprogramma PRIMA

Referentieraming leerlingen en studenten 2022 beschikbaar

De Referentieraming 2022 van leerlingen en studenten in het Nederlandse bekostigde onderwijs is op 23 mei 2022 gepubliceerd. 

De Referentieraming presenteert de verwachte ontwikkeling van het aantal leerlingen en studenten voor het bekostigd onderwijs voor de komende jaren. De raming dient o.a. als onderbouwing voor de begroting van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW).

In deze raming blijft de totale deelname aan het Nederlandse onderwijs de komende jaren stabiel, met ruim 3,7 miljoen leerlingen en studenten in het bekostigde onderwijs. Er zijn wel verschillen per sector.

Klik hier voor de verwachte ontwikkelingen voor leerlingen- en studentenaantallen van alle sectoren.

deel

Related posts

Wet toekomst pensioenen in Eerste Kamer


Lees meer

Monitoringsonderzoek strategisch personeelsbeleid


Lees meer

Mensen met het post-COVID-syndroom meestal volledig arbeidsongeschikt


Lees meer

FvOv
Jouw belang, ons werk.
Heb je een vraag over arbeidsvoorwaarden of medezeggenschap, neem contact met ons op.

Actuele dossiers
NPO
Oekraïne
Basisvaardigheden

Uitgelicht

  • Schoolbesturen Amsterdam slaan flater met normalisering noodmaatregelen
  • Eindelijk invulling aan procesafspraak werkdrukmiddelen VO in cao-mbo
  • Denk mee over onderwijs in het licht van structurele lerarentekorten
  • OCW Dichtbij – NPO onder de loep
  • Uitnodiging breed gesprek governance (mede)zeggenschap

Vakverenigingen

BiOND | KVLO |  LBBO | Levende talen | NVLF | NVO | NVON | NVOP | NVORWO | NVvW | UNIENFTO | VLS | VONKC

Alle berichten

© 2022 FvOv
    Dossiers
    • Basisvaardigheden
    • NPO
    • Oekraïne
    • COVID-19